Banner Banner

Vacatures

Groepslesinstructeur voor 7 uur per week in Den Haag
Den Haag
Manager BurgGolf Purmerend
Purmerend
Development Manager Rugby Nederland
Amsterdam
Administratief Medewerker
Baarn

Digitale & data-driven strategieën voor sportorganisaties

Organisatie:
Business of Sports Academy
Opleiding:
Digitale & data-driven strategieën voor sportorganisaties
Plaats:
Zeist
Niveau:
Trainingen/cursussen
Website:
http://businessofsports.nl/courses/digitale-data-driven-strategieen-voor-sportorganisaties/

Digitale & data-driven strategieën voor sportorganisaties

Omschrijving

Ben jij een ambitieuze management professional in de sport? Dan is de opleiding ‘Digitale strategieën en nieuwe verdienmodellen voor sportorganisaties’ iets voor jou. De opleiding focust op de uitdaging voor moderne sportorganisaties om een succesvolle digitale strategie te ontwikkelen. Als deelnemer krijg je van zeer deskundige docenten en topmensen uit de praktijk de laatste inzichten aangereikt in fanbase marketing, sporteconomie en digitale strategie.

Deze vijfdaagse opleiding voor professionals in de sport wordt gegeven op de Campus van Business of Sports Academy.

Doel en opzet

Het unieke executive opleidingsprogramma beslaat vijf werkdagen. Het eerste blok duurt drie dagen, aaneengesloten met diners en (facultatieve) overnachtingen. Het tweede blok van twee dagen volgt op enkele weken na de driedaagse bijeenkomst. Direct vanaf de start van het programma gaat de groep als geheel aan de slag. Naast de verworven kennis maak je als deelnemer een ‘masterpiece’ met andere deelnemers dat model staat voor de digitale strategie van jouw organisatie.

Programma

In een intensief programma leer je hoe je maximaal kunt profiteren van ontwikkelingen in de digitale omgeving van de sport en ga je aan de slag met innovatieve strategieën.

Voor wie is deze opleiding geschikt?

De training is speciaal ontwikkeld voor professionals in de sport zoals directeuren, managers en marketeers van zowel commerciële als non-profit organisaties. Van deelnemers wordt een HBO of academisch werk en denkniveau verwacht. De groep bestaat uit 20 deelnemers. Deelnemers ontvangen een diploma bij succesvolle afronding van de opleiding.

Slim gebruik maken van data in de digitale wereld

Data vormen een belangrijk onderdeel van de opleiding. Het goed omgaan met data betekent dat organisaties hun service niveau kunnen ontwikkelen richting consumenten, fans en leden. Tijdens deze opleiding leer je data te gebruiken om marketingprocessen te versterken en daarmee een sterkere binding met je achterban te realiseren. We leren je welke oplossingen er zijn in een wereld waarin marketing en IT steeds dichter bij elkaar staan. Daar liggen enorme kansen voor iedere sportorganisatie.
 

Prijs : € 2.950,-

 

Banner Banner Banner Banner