Banner Banner Banner Banner Banner

Vacatures

Allround Marketeer
Boxtel
PGA Golf professional
Gouda
Content Creator
Almelo
Combinatiefunctionaris/ Regisseur sport en cultuur
Spijkernisse

Digital Sports Day 2016: Hoe bereik je nieuwe doelgroepen?

 

Digital Sports Day 2016: Hoe bereik je nieuwe doelgroepen?
 
De digitale wereld biedt enorme kansen voor sportorganisaties. Hoe bereik je nieuwe doelgroepen, hoe benut je de kansen die social media en online communicatie bieden?
 
Digital Sports Day 2016 is hét educatie evenement voor iedereen in de sport die te maken heeft met social en online communicatie. In één bomvolle dag raak je geïnspireerd, word je digitale kennis bijgespijkerd en ontmoet je andere sportprofessionals uit het veld. Wat zijn de grote trends in de marketingwereld en waar moet jouw organisatie zich op focussen om effectief te communiceren in de digitale wereld? De allerbeste sprekers reiken je alles aan om jouw social media en online vaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Digital Sports Day 2016 wordt gegeven op een unieke locatie: de Nyenrode Business Universiteit.
 
In één dag je eigen digitaal marketingplanNa deze dag heb je een plan, een aanpak en zie je waar de kansen liggen. Praktisch, toepasbaar en inspirerend. Alle docenten brengen de kennis en adviezen die jij nodig hebt naar je toe. In een interactieve dag op de fantastische locatie van Nyenrode. En allemaal hebben ze de kennis over de wereld waarin je werkt: de sport! Een digitaal marketingplan, een sociaal media plan of een creatief plan. Je gaat het allemaal uit de dag halen op basis van je eigen doelstelling.

Training van topdocenten

Tijdens Digital Sports Day 2016 zijn de beste docenten aanwezig. Je leert onder meer:een stappenplan te maken voor een succesvolle social media strategie;realtime data slim toe te passen in jouw communicatiestrategie;alles over de revolutionaire mogelijkheden van Google;hoe je met kansen uit de digitale wereld de engagement rondom evenementen en topsporters kunt verhogen;hoe je impact realiseert met je boodschap;hoe je succesvol kunt bouwen aan een community en wat je allemaal nodig hebt om marketingwaarde voor jouw product of dienst te ontwikkelen;wat de impact van atleten voor merken en sport is;hoe je met behulp van digitale hulpmiddelen creatieve marketingacties rond topcoaches kunt creëren. 
 
Bekijk de video:
 

Geef je carrière een sportieve boost!

De opleiding is geschikt voor professionals en vrijwilligers in de sport; van communicatie medewerkers tot buurtsportcoaches, ambtenaren sport, marketeers bij een sportbond of bedrijf, sociale media managers, online marketeers, contentmanager, of sportmanager… of waarschijnlijk een combinatie hiervan. Schrijf je nu direct in!Op de dag zelf krijg je bovendien een aantal interessante hulpmiddelen aangereikt. Waaronder een heldere structuur om je plan te bouwen. Zodat je een praktische handleiding hebt als je ’s avonds naar huis gaat. Uniek in Nederland: gedurende de dag is er een speciale expert-desk waaraan jij je eigen vragen kunt stellen. Dat kan gaan om techniek, om inhoud, om creatie. Het maakt niet uit, iedere vraag is goed.Met trainingen van topdocenten is Digital Sports Day 2016 een dag die je carrière een sportieve boost geeft!
 
  • Gerrit Heijkoop (Mr. Red Sneakers)
  • Michel van Grunsven (Sportmarketing Expert)
  • Peter Sprenger (Digitaal Strateeg)
  • Jelle Drijver (Megaverteller)
  • Gijsbregt Brouwer (Community Expert)
  • Bas van den Beld (Google Expert)
  • Jaap Stalenburg (Sport vakman)
  • Dennis van der Laan (Energy Booster)
  • Ronald Buys (Social Expert)
  • Peter Lansaat (Creative Activator)
 
Daarnaast komt er nog een mystery guest. Het gaat om een bekende Nederlandse Olympische medaille winnaares/winaar. Zijn of haar naam wordt later onthuld. Bekijk de volledige line-up.
 
Kijk voor meer informatie op www.digitalsportsday.nl
Banner Banner Banner Banner Banner