Banner Banner Banner

Vacatures

Retail VM & Marketing Manager
Amsterdam
CRM Manager e-Commerce
Amsterdam
Gymdocent ochtenduren
Amsterdam
Office Coordinator
Amsterdam

15 december Digital marketing en Online activatie in de sport. Ben jij erbij?

De eerste twee unieke ééndaagse opleidingen Digital marketing en Online activatie in de sport was een succes. Op 9 september en op 28 oktober kwamen 50 professionals bij elkaar en met vele positieve berichten organiseren we op 15 december in Amsterdam een 3e dag.

Bekijk hier de ervaringen van de eerder deelnemers en een sfeerimpressie van woensdag 9 september.

Datum: dinsdag 15 december 2015
Tijd: van 8:30 tot 17:30
Kosten: €195,-. Inclusief koffie/thee, een lunch en netwerk mogelijkheden. Early birdL €175,- als je je voor 10 november inschrijft. Schrijf je nu in!
Locatie: Tt. Neveritaweg 61, 1033 Amsterdam.
Wil je meer informatie bel dan met Sander Fonville (06-52520346).


Hoe haal je rendement uit je online marketing activiteiten en hoe communiceer je effectief met de digitale consument? Digitale - en sociale media zijn belangrijk geworden in marketing en communicatie. Sterker nog, ze zijn bepalend voor het succes van je marketing inspanningen. Denk bijvoorbeeld aan het groeiende belang van sociale media, online communities, search, mobiele platforms, apps, klantdata, etc. 

Alle ins en outs in één dag
In één dag wordt je geholpen je eigen digitale marketingstrategie op te zetten en behandelen we alle ins en outs van online marketing, sociale media en het opbouwen van online communities. In de opleiding komt aan de orde hoe jij als sportprofessional kan inspelen op de online marketingtrends van vandaag. De nadruk ligt daarbij op de sport, hoe het voor jou persoonlijk en voor jouw organisatie werkt en hoe je hier zakelijk gebruik van kunt maken. Onderwerpen die aan de orde komen zijn o.a.:

  • Hoe bereik ik de digitale consument?
  • Wat zijn de digitale trends in de marketing?
  • Hoe gebruik ik sociale media slim en effectief?
  • Hoe kan ik een community opzetten?
  • Hoe verbind ik offline marketing met online marketing?
  • Hoe zet ik een digitale marketingstrategie planmatig op?
  • Hoe formuleer ik de juiste marketingdoelen voor mijn organisatie?
  • Hoe leg ik mijn plan goed uit aan anderen? 

De opleidingsdag ‘Digitale marketing & online activatie’ is uniek in de sport en maakt gebruik van de inzichten van de meest ervaren marketeers en docenten in Nederland, zoals Ger Hofstee, Dennis van der Ven en Peter Sprenger. 

Docenten

Peter Sprenger
Sprenger is als docent Strategische Marketing verbonden aan de IBO Business School en als docent Digitaal Leiderschap verbonden aan de Academie voor Management in Groningen. Sprenger begeleidt bedrijven en sportorganisaties in de digitale transitie naar nieuwe markten en helpt ze om op een praktische wijze nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen. Actuele columns van zijn hand zijn o.a. te lezen via www.digitaleconomics.nl en sportnext.nl.

Dennis van de Ven
Dennis is Senior Online Marketeer bij PauwR - Online marketing- en media bureau. Dennis is een specialist op het gebied van Search, Social Media Advertising, Webanalytics en Conversion Optimization. Hij is verantwoordelijk voor het opzetten, optimaliseren en aansturen op strategisch niveau van online campagnes in zowel de sport als bij corperate bedrijven. Daarnaast is Van de Ven verbonden als Online marketing docent aan de Economische hogeschool van Tilburg.
 
Gertjan Geurts
Gertjan is oprichter van Blue Max - Social Media & Apps Social, Playfull Mobile Learning en Active Blended Learning. Hij is een echte social media expert en heeft een grote passie voor communicatie via sociale & mobiele media en de impact die dit heeft op mensen, organisaties en onze maatschappij. Ook is Gerjan partner van de startup Social Charging, om daarmee luchtvervuiling terug te dringen door elektrisch rijden/opladen nog eenvoudiger te maken, middels een nieuwe Social Charging app+platform. Daarnaast is hij trainer en blogger voor Frankwatching.com.
 
Jelle Drijver
Jelle helpt ondernemers bij het starten met Social Media en hun online positionering. Hij spreekt veel bij bedrijven en congressen over “Social Media en het belang van online actief zijn als ondernemer. Jelle weet als spreker / trainer elke zaal te enthousiasmeren over Social Media als facebook en Twitter.

Programma (onder voorbehoud)


Kosten en inschrijven
De kosten voor deelname zijn €195,- (excl. btw). Voor een dergelijke dag is dat een speciale prijs. Wij vinden het als Sport-Netwerk.nl belangrijk om jou als professional verder te helpen in jouw carrière. En daar horen dit soort opleidingen bij! Early birdL €175,- als je je voor 10 november inschrijft

Schrijf je nu in!

Banner Banner Banner