Banner Banner Banner Banner

Vacatures

Product Manager (Jeugd) voetbal
Zeist
Elite Support Specialist
Nederland
bewegingsagoog
Projectmanager
Utrecht

Gratis seminar 'Be Engaged' Avans Deeltijd CE-Sportmarketing

 

Speel mee, praat mee of schuif aan bij professionals op het gebied van sport en marketing. Op woensdag 3 juni van 15:30 - 19:30 uur organiseren de studenten van Avans Deeltijd CE-Sportmarketing voor het vak Sport en Evenementen een inspirerend evenement met als thema ‘be engaged!’
In twee uur tijd nemen we je mee in twee onderwerpen aan de hand van stellingen die jij samen met de andere deelnemers aandragen. Als deelnemer zit je zelf de discussie van je eigen stelling voor.

De twee onderwerpen zijn:

  1. De journey van traditionele sponsoring naar ‘fan engagement’
  2. Het gebruik van sport en health bij de positionering en marketingstrategie van een organisatie. Wat zijn de voor- en nadelen en voor welke sport(en), sporter(s) en/of sportevenement(en) kies je?

De Professionals

Wim Kieft Nederlands voormalig profvoetballer die 43 keer uitkwam voor het Nederlands voetbalelftal, waarvoor hij elf doelpunten maakte. Hij werd met Oranje Europees kampioen in 1988. In clubverband speelde Kieft voor AFC Ajax, Pisa, Torino, PSV Eindhoven en Bordeaux. Met PSV won hij onder meer de Europacup I in 1988. Tegenwoordig is Wim Kieft ook bekend van zijn biografie die is geschreven door Michel van Egmond. Dit boek is tevens uitgeroepen tot beste sportboek van 2014. Wim Kieft
Tom Fadrhonc

 

Tom Fadrhonc is afgestudeerd en gepromoveerd aan de business universiteit van Nyenrode met als specialisatie International Finance en International Marketing. De afgelopen 14 jaar is Tom Fadrhonc werkzaam geweest voor één van de meest toonaangevende sportmerken ter wereld, Nike. Tom Fadrhonc is in zowel Amerika als in Europa actief geweest voor Nike, in deze gebieden is hij verantwoordelijk geweest voor het samenvoegen van de organisatie per land, en het herstructureren en verplaatsen van divisies. Daarnaast is hij voor Nike ook nog projectmanager voor het EK 2000 in Nederland en België.

Justin Goetzee

 

Justin Goetzee is in de voetbalwereld een zeer bekend marketeer. Naast zijn huidige algemeen directeurschap bij NAC Breda is Justin Goetzee ook commercieel directeur geweest bij ADO den Haag en directeur algemene zaken bij RKC Waalwijk. Hiervoor is Justin Goetzee ook nog accountmanager zakelijke relaties geweest bij PSV Eindhoven. Naast zijn huidige werkzaamheden is Justin Goetzee ook nog bestuurslid Betrokken Ondernemers, Samen voor Breda en zet hij zich door middel van het sterrenfonds ook nog enorm in voor het goede doel.

Dick de Heus

 

Dick de Heus is 10.5 jaar werkzaam geweest voor Feyenoord Rotterdam, met als functie merchandising manager en commercieel manager. Dick de Heus is een marketeer met ruime kennis en ervaring in de driehoek; Sport – Merk en Retail. Diverse merken en retailers vragen hem naar zijn specifieke “Heuse mening”. Vanuit deze vraag is hij dan ook in 2010 gestart met zijn eigen bedrijf; Heus.

Jeroen Maas

 

Jeroen Maas is momenteel manager PR en Communications bij General Motors Nederland, ook wel bekend als Opel Nederland. Voor Opel verzorgt hij dan ook onder andere de relaties die het bedrijf opbouwt door middel van sponsoring. Het grote uithangbord van Opel met betrekking tot sport in Nederland is natuurlijk Feyenoord.

Mike Mossel

 

Mike is de oprichter, mede-eigenaar en CEO van de Dutch Lions FC, bestaande uit een tweetal investeringsmaatschappijen en inmiddels vijf voetbalclubs in de USA (Dayton, Cincinnati, Houston, New York en Cape Coral). Daarnaast is hij eigenaar van Business and Sports Performance, een trainings- en consultancybedrijf gericht op performance verbetering van teams en organisaties.

 

Judith Tillemans

Als sponsormanager van Aegon houdt Judith Tillemans zich bezig met de sponsoring van oa Ajax en de KNRB. Zij is daarbij verantwoordelijk voor de exposure mogelijkheden, activatie projecten, PR, interne activatie, event management en hospitality. De combinatie van een groot internationaal merk als Ajax en een opkomende sport als het roeien was altijd een uitdagende mix van twee werelden.

 

Het programma

  • 15.30 – 16.00 uur: ontvangst met koffie / thee
  • 16.00 – 17.15 uur: start thema: de journey van traditionele sponsoring naar ‘fan engagement’
  • 17.15 – 18.30 uur: start thema: het gebruik van sport en health bij de positionering en marketingstrategie van een organisatie
  • 18.30 – 19.30 uur: Engagement corner, Mijn topvoeding en borrel
  • 19.30 uur: einde

Na afloop van de tafelgesprekken krijg je de kans om na te praten met de professionals in het Grand Café en zijn er in de “engagement corner” diverse activiteiten zoals een stoelmassage, voedingsadvies, een health check, book signing met Wim Kieft en nog veel meer!

‘Mijn topvoeding’ verzorgt een heerlijke verse en gezonde maaltijd. Deze maaltijden zijn verkrijgbaar voor een kleine eigen bijdrage (in contanten). Mijn topvoeding is specialist in het verzorgen van een mix van verse en gezonde producten op maat voor sporters.

Engagement corner

De thema’s worden behandeld door middel van stellingen, je krijgt de kans om met deze professionals jouw eigen stelling te bespreken. Wil je een eigen stelling inbrengen? Geef dit aan bij je aanmelding.

Boek bestellen Wim Kieft
In de engagement corner krijg je ook de kans om het boek van Wim Kieft te laten signeren!
Deze avond is er maar een beperkt aantal boeken voor de “vrije verkoop”. Zeker zijn van een boek? Geef dit aan bij je aanmelding.

Het boek is af te halen en te betalen (contant) bij de “engagement corner”

Meld je aan via http://www.avansdeeltijd.nl/engaged 

Banner Banner Banner Banner Banner